משלוח חינם

עד הבית, בקניה מעל 400 ש״ח

למה ריח חשוב למיתוג

למה ריח חשוב למיתוג?

המודעות לחשיבותו של ייצוג עסקי בדמות לוגו היא נחלת הכלל וכל בית עסק המכבד את עצמו מתהדר בלוגו מעוצב כזה או אחר המייצג את האג’נדה העומדת מאחוריו, את חזונו העסקי ואת האמירה השיווקית שלו.

אבל בכל הנוגע למיתוג, כך טוענים מחקרים רבים, לחוש הריח השפעה משמעותית, עוצמתית, עמוקה וארוכת טווח הרבה יותר, כך שאם אתם מחפשים את הדרך הנכונה למיתוג שיעשה את העבודה בדרך האפקטיבית ביותר, אל תסתפקו בלוגו מעוצב, מושקע ככל שיהיה, והניחו לעצמכם לחשוב מחוץ לקופסה, לבחון תמציות שמן לעסקים, ולחפש את חתימת הריח שתהפוך ללוגו ריחני ומנצח שיביא לכם הרבה יותר לקוחות ויגרום לרבים מהם לאמץ את המותג שלכם כלקוחות נאמנים.

מיתוג באמצעות ריח

למה ריח חשוב למיתוג? 
הצרכן הסטנדרטי נחשף ביום ל – 5,000 פרסומות בממוצע. מהם הסיכויים שלכם לצוד את תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי?
לא רבים, עד אפסיים. אבל מחקרים מעידים כי לקוחות הצליחו לשחזר מסרים שיווקיים שנעשה בהם שימוש בריח בשיעור של 330% לעומת מסרים שיווקיים נטולי ריח. אז אם תצליחו לייצר את חתימת הריח העסקית שלכם באמצעות תמציות שמן כאלה ואחרות, תוך קבלת ייעוץ מקצועי ממומחה ריח מיומן אשר ירכיב עבורכם את תמהיל הריח האופטימלי.

כך  תוכלו לייצר בקלות מקום משלכם בזירה העסקית, תוך השגת הבידול הנכסף מהמתחרים ותוך העמקת המודעות למותג שלכם בתודעת הלקוחות, חדשים וותיקים כאחד.

רשתות עולמיות גדולות הבינו מזמן את העוצמה הטמונה בתמציות שמן לעסקים והפכו את הריח לחלק בלתי נפרד מהקונספט העסקי שלהן. במקביל, ובהתחשב בעובדה שבניגוד לאמצעים פרסומיים אחרים תמציות שמן לעסקים הן פתרון זול וזמין המספק מענה לאורך זמן.

 גם עסקים בינוניים וקטנים אמצו בחום את השימוש בריח כמקפצה עסקית, וכיום, הפכו תמציות שמן לעסקים לאלמנט חובה, כאשר שימוש רצוף בריח הנבחר וחשיפה מתמדת שלו הופכים עד מהרה את חתימת הריח העסקית לחלק אינטגרלי מהעסק.

כך תבחרו את הריח שיהפוך אתכם מעוד בית עסק – למותג בעל עוצמה

על מנת שחתימת הריח תעשה את העבודה, עליה להיות מסונכרנת עם התדמית ועם האמירה הרגשית של המותג. הגדירו את אישיותו של המותג שלכם: האם הוא יציב ומעורר אמינות או כיפי וזורם? האם הוא אנרגטי או נינוח? כמו כן, הגדירו את קהל היעד אליו פונה המותג. 

האם מדובר בצעירים, בגילאי הביניים או במבוגרים? בגברים או בנשים? באנשים שמחפשים סטייל או בלקוחות שמחפשים ערך מוסף? הקדישו זמן ומאמץ גם לבחינת האמירה הרגשית של העסק והתמקדו בקשת הרגשות החיוביים שהמותג מעורר בכם (אופטימיות, שמחה, אמון, נוחם, נוסטלגיה, סקרנות ועוד) ואשר הנכם שואפים שיעורר גם בקרב הלקוחות הפוטנציאליים.
התשובות לכל אלה יאפשרו לכם להגדיר את מאפייני המותג שלכם ולבחור, בהתאמה, את מאפייני הריח הנכונים.

 

[interact id="5f20249a2ccda3001417af68" type="quiz"]

עקבו אחרי ברשת

כדי להיות מעודכנים במבצעים, הנחות
ומוצרים חדשים – הרשמו לניוזלטר!

צרו קשר

אוקיי, תעזרי לי לבחור?
בטח, תלחצו כאן

דילוג לתוכן