משלוח חינם

עד הבית, בקניה מעל 400 ש״ח

בחירת תמצית ריח לעסק איך עושים את זה?

איך לבחור תמצית ריח לעסק?

מפיצי ריח הפכו מזמן לחלק אינטגרלי מהזירה העסקית ועסקים מכל גוני הקשת, מרשתות עולמיות גדולות ועד לבתי עסק בינוניים וקטנים, מקפידים על שילוב חתימת ריח בבית העסק במטרה לחזק את המותג בתודעת הלקוחות, מחד, ולהגביר את סיכויי המכירה, מאידך.

אך לצד ההכרה בחשיבותה הרבה של חתימת ריח עסקית ייחודית ומאפיינת המבדלת את בית העסק מיתר מתחריו בשוק ומאפשרת לו להשפיע באופן עוצמתי על תת המודע של לקוחותיו, רבים מבעלי העסקים מתקשים להגדיר את חתימת הריח הנכונה עבורם ומוצאים עצמם מתלבטים בין ריחות בסגנונות שונים שלכל אחד מהם יתרונות משלו ואשר עשויים לסייע להם ביצירת הרושם הנכון על הלקוח הפוטנציאלי וביצירת אווירה נעימה בחלל בית העסק, אשר תגרום ללקוחות להאריך את שהותם במקום ותגדיל באופן משמעותי את אחוזי המכירה.

שאלת המפתח

היצע הריחות הקיים כיום בשוק מציע אין ספור אפשרויות, שילובי ניחוחות וכיוונים מגוונים אשר הופכים את הבחירה בתמהיל הניחוחות האחד והיחיד של בית העסק למורכבת ואפילו בלתי אפשרית.

לכן, ללא כל ספק, בניית חתימת ריח עסקית היא עניין למקצוענים בעולם הריח, אשר אמונים על הרכבת תמהיל הניחוחות הרצוי בהתבסס על מארג נתונים מקיף המסופק להם בידי הלקוח ואשר מתייחס לכל פן אפשרי בחיי העסק.

עם זאת, שלב המפתח בדרך לבניית תמהיל הריחות הנכון מצוי דווקא בידיו של הלקוח.

אתם, כבעלי העסק, אמורים לענות על השאלה החשובה ביותר, המהווה בסיס לתהליך כולו: מה הייתם רוצים שהלקוח שלכם ירגיש ברגע בו הוא נכנס לבית העסק?

האם חשוב לכם ליצור רגשות התפעלות? האם חשוב לכם שהלקוח ירגיש בבית העסק ממש כמו בבית? האם הייתם מעוניינים ליצור תחושת סקרנות בקרב לקוחותיכם הפוטנציאליים, או שמא תעדיפו לעורר את תאבונו של הלקוח ולגרות את בלוטות הטעם שלו, למרות שאינכם עוסקים בתחום ההסעדה?

ככל שתעמיקו לחשוב ותספקו לשאלה מענה מדויק ופרטני יותר, מומחי הריח אליהם תפנו יוכלו להעניק לכם מענה ספציפי יותר, ולבנות, בשיתוף פעולה מלא מולכם, את חתימת הריח הנכונה ביותר לעסק שלכם.

חתימת ריח לעסק – קווים כלליים

חתימת ריח עסקית מהווה חלק אינטגרלי מהמותג העסקי ומשתלבת עם יתר מרכיבי המותג כמו לוגו ואחרים.

חתימת הריח אמורה ליישר קו עם הסגנון העסקי שלכם, עם הסטייל אליו הנכם מכוונים ועם האמרה העסקית שלכם, זו שמבדלת אתכם מיתר המתחרים על פני המפה ומעניקה לכם יתרון שהוא רק שלכם.

בעיצוב חתימת הריח הנכונה ביותר לעסק שלכם ישלב מומחה הריח את האג’נדה העסקית שלכם יחד עם החזון, הסגנון והסטייל, ובמקרים מסוימים, אף עם גווני הלוגו שלכם.

אך, מעל הכל, תינתן תשומת לב מרבית ומודגשת ליצירת התחושה הרצויה בקרב הלקוחות, בדיוק כפי שהוגדרה בידי בעלי העסק.

[interact id="5f20249a2ccda3001417af68" type="quiz"]

עקבו אחרי ברשת

כדי להיות מעודכנים במבצעים, הנחות
ומוצרים חדשים – הרשמו לניוזלטר!

צרו קשר

אוקיי, תעזרי לי לבחור?
בטח, תלחצו כאן

דילוג לתוכן