משלוח חינם

עד הבית, בקניה מעל 400 ש״ח

איך משתמשים במפיץ ריח מקלות באופן אקולוגי?

מילוי ריח למפיץ מקלות הוא פתרון בר קיימא

בעולם שבו קיימות תופסת את מרכז הבמה, כל בחירה שאנו עושים יכולה לתרום לעתיד ירוק יותר. אם אתם מאלו שרוצים למזער את הנזק לסביבה בואו לחקור את העולם של מילוי מפיצי ריח מקלות ידידותיים לסביבה ולמה הם הבחירה המושלמת עבור אוהבי בישום ובעלי מצפון חברתי.

בקבוק נוסטלגי

למה לקנות בקבוק חדש כשאפשר לקחת כל בקבוק בושם ריק שקיים לכם באוסף או אגרטל יפה שיש לכם ולהפוך אותו לריחני מחדש.

אני תמיד שומרת כלים מקרמיקה שאנשים נוטשים ומתאימה אותם בצבעים ובצורה לאמבטיות שלי. באופן הזה אני נמנעת מרכישה מחדש של בקבוקים שלרוב אינם מתאימים לי בעיצוב. שלא לדבר על העובדה שאני ממחזרת זיכרונות קיימים מאותם אנשים ורגעים אהובים.

צמצום הפסולת


שימוש במילוי של מפיצי ריח מקלות אומר שאתם תורמים לכלכלה מעגלית. מיותר לזרוק את הבקבוקים לפח במיוחד כשאין מחזור ראוי באזורים מסוימים. כשאין מחזור בפחי האשפה אנחנו תורמים למשבר הפסולת ההולך וגובר. עם מילוי חוזר, הכול משתנה. אנחנו גם מאריכים את חיי המיכל המקורי, וגם מונעים זריקה של בקבוקים אחרים. שינוי קטן שיכול ליצור השפעה משמעותית.

מלודיה של קיימות וערפול חושים


מילוי למפיצי ריח מקלות מגלמים סימפוניה של קיימות ותענוג חושי. למלא מחדש את הריח של המפיץ מקלות הופך להיות טקס עבורי בו אני מתחברת לעולם הסובב אותי – זו הזדמנות ליצור הרמוניה בין החלל לתודעה ופשוט לחגוג את המגוון של הריחות עם האחריות האקולוגית.

[interact id="5f20249a2ccda3001417af68" type="quiz"]

עקבו אחרי ברשת

כדי להיות מעודכנים במבצעים, הנחות
ומוצרים חדשים – הרשמו לניוזלטר!

צרו קשר

אוקיי, תעזרי לי לבחור?
בטח, תלחצו כאן

דילוג לתוכן